Tuesday, March 8, 2011

18 Februari 1985 / 27 Jamadilawal 1405

Rahsia bulan Islam

JAMADIL AWAL
Dia mempunyai tingkat keyakinan yang tinggi. Dia berani dan nekad, kadangkala melakukan sesuatu yang bodoh atau bahaya. Walaupun begitu, keberanian dan tekadnya itu akan menunjukkan hasil usahanya, yang menemui kegagalan juga.

Sesungguhnya

assalamualaikum dan selamat sejahtera pada semua pembaca. ketika blogger menulis post ini, blogger baru sahaja melawat blog adik angkat blogger yang ada memaparkan gambar blogger sewaktu berambut lurus panjang dahulu.sesungguhnya blogger amat merindui waktu itu, blogger berharap dapat mengalami semula rasa seronoknya berambut lurus panjang hinggakan ada yang berkata blogger seorang pelakon Hong Kong. nantikan penampilan blogger dengan imej dan imaginasi yang lain di kemudian hari. blogger seorang self stylist ikut suka hati rock kapak jiwang leleh.sekian dulu sampai sini, lain hari jumpa lagi, insyaAllah

Mudah-mudahan

assalamualaikum dan selamat sejahtera buat semua pembaca tegar blog blogger yang biasa-biasa saje ni. sudah lama rasanya blogger tak mengupdate seraya menulis nukilan cerita pantun puisi yang lahir dari lubuk hati nurani. blogger cuma tak tahu nak menterjemahkan secara bertulis walaupun banyak idea berlegar-legar di kepala. hujung minggu ini, hari sabtu bersamaan dengan 12 Mac 2011(6 Rabiul Akhir 1432) blogger bersama keluarga akan berangkat keluar negara untuk menjalani ibadah umrah. semoga pemergian blogger dan keluarga ke sana dipenuhi dengan limpah kurnia-Nya, dapat manfaat dan selamat pulang dengan semangat yang baru. insyaAllah, amin..