Sunday, March 29, 2009

xpresi diriku

Salam & selamat sejahtera buat semua pembaca. Ini adalah kali pertama aku menulis dalam blog xpresi-diriku, blog yang pertama bagi diriku. Sebelum aku menulis dengan lebih lanjut, aku nak memperkenalkan diriku kepada korang semua. Korang boleh panggil aku Apau. Aku lahir pada bulan Februari 1985, bintang Aquarius, asal Johor Bahru, masih menuntut di sebuah kolej di Kuala Lumpur, single & masih mencari, suka warna hitam & putih. Hobi aku pada masa lapang ialah main futsal & yang sewaktu dengannya, main online games & Championship Manager, tido, makan, chatting, main dengan rakun aku dan lastly buang masa. aku buat blog ni untuk luahkan isi hati, perasaan & jiwa aku, mencari kenalan dan selanjutnya aku bagi tau bila korang dah baca blog aku ni. Bagi mereka yang dah baca & rasa kecik hati dengan blog aku ni, terlebih dahulu aku minta maaf banyak-banyak, aku tak ada niat nak lukakan hati sesiapa, aku just nak cerita kisah hidup aku & berkenalan dengan korang semua yang sudi menjadi kawan aku. Dan dengan ini, aku dengan bangganya merasmikan blog aku sendiri.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home