Monday, March 30, 2009

Aku Malas

Malas... satu perkataan yang sering bermain bukan saja di bibirku, tapi juga mencerminkan diriku. Aku malas, memang itu lah aku, walaupun aku cuba berubah, namun sikap itu masih menghantui aku. Bukan aku nak cakap aku dah jadi hantu, tapi hantu malas dah sebati dalam diriku, mungkin sebab tu aku jadi pemalas. Dah ramai orang yang nasihat aku, perli aku, tapi aku masih juga begitu. Aku malas buat assignment, aku malas kemaskan diri, aku malas buat kerja, aku malas segala-galanya. Tidak, aku masih ada sikap rajin, rajin apa? Rajin main futsal, games, tido & makan. Setan, kau betul-betul dah berjaya pujuk aku, congrats to you. Semalam aku baru je buat blog ni, tapi idea yang dulu ada semuanya dah hilang sampaikan aku pun tak tau apa nak aku katakan lagi kat sini. So, moga aku dapat idea cepat, leh aku luahkan kat korang.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home