Saturday, June 13, 2009

Dah lebih 2 minggu

merujuk kepada perkara di atas, eh, macam menulis surat rasmi pulak aku ni,haha. by the way, da lebih 2 minggu aku tak update blog aku ni. dengan tak idea + malas + bad mood telah menyebabkan blog ni terbengkalai buat sementara waktu. bad mood sebab aku marah kat seorang colleague aku, tapi semuanya dah settled. semuanya disebabkan oleh anasir luar yang merasuk diri aku untuk jadi marah kat colleague aku ni. pasal malas, tak payah la aku cerita, gerenti korang da tau camne aku ni. tak idea, ni la problem aku. bila aku ada idea, melambak-lambak nak cerita, bila tak de idea, satu haram pun tarak. tapi kan, aku selalu ada idea bila malam, malam macam lagu shades. masalah problem aku lak, idea datang bila aku da tutup laptop, guling-guling kat katil nak tido, so nak buka laptop balik surely da malas, nak bangun tulis dalam notebook pun malas, so dengan malasnya aku terus buat-buat tido sampai aku tido.ni nasib baik la, aku tak dapat tido, eh aku da merepek.~out~

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home