Saturday, December 18, 2010

tak tahu

pada sapa harus ku luah? aku tak tau lah. dah hilang cinta, dah hilang kawan baik, dah hilang adik angkat, dah malas update blog, dah tak leh main bola. suma tempat mengadu dah tak de. blog ni jugaklah yang setia, tunggu, tak kire siang malam, pagi petang, panas hujan, banjir kemarau, blog ni tetap tunggu tanpa jemu, tapi aku? aku tak sayangkan blog ini lagi macam dulu, semuanya telah pergi, tak de kekuatan diri, tak de emosi, tak de expresi, bagai mayat hidup rasa diri ini. aku menjauh dari kawan-kawan, sedih tak dapat main bola, selalu sangat jatuh sakit sekarang, nak pergi kenduri rasa segan, banyak sangat aral. nak main bola sangat-sangat, hilangkan gelisah, hilangkan amarah, hilangkan masalah, hilangkan sunyi, hilangkan segala yang menghantui, hilangkan sedih di hati, yang ditutup dengan senyuman palsu, yang dibuat-buat, yang tak ikhlas. bila la next match ni, tak sabar nak main, dah bertekad walaupun cedera, walaupun sakit, rasa diri tak de makna lagi kalau tak dapat jejak kaki kat padang menyepak bola. moga dapatlah aku merasa nikmat walau untuk terakhir kali...amin...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home