Friday, August 1, 2014

Form 2 (1999)

Form 2 pulak aku dah one step closer. Second time wakil takraw ngan handball. Takraw team aku dapat no 2. Handball pulak johan bila aku jadi assistant hero. Takraw MSSJ menang satu game kalah satu game. Menang lawan Muar, kalah lawan Pontian. Handball pulak tak antor. 10 cent betul aku. First time main bola wakil sekolah, kena balun cukup-cukup. Olahraga da tinggal.

Sibuk-sibuk aku belajo, aku jadik AJK Suria@Sukan dan riadah. Time tu, punyer la syok...dapat ngurat si Dah wa cakap sama lu. Tapi aku tak gentlemen, sebab aku takut bengang lagi. Tak nak malu lagi siot. Pekse macam biase, teruk.. luar biase, buruk. Hei apa nak jadik dengan aku nih.

Tahun ni Liga Intergrasi Bola Sepak team aku juara tau!! Kalahkan team cikgu 6-1, aku buat hatrik. Tournament tu aku score 7 gol kot

Bersambung.......

Nota. Cerita ini di tulis oleh blogger sendiri waktu sekolah menengah asmara. Segala yang berlaku memang berlaku dan benar-benar tidak direka.Tiada niat apa selain kenangan manis memori luka coretan ikhlas dari hati yang masih suci buat bacaan pembaca semua di kala bulan mengambang.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home