Tuesday, March 31, 2009

Red eye

Red eye, bukan seperti cerita Red Eye yang ditayangkan di pawagam, tapi mata aku yang merah semacam disebabkan sakit mata atau nama saintifiknya conjunctivitis. Pagi tadi aku gi kelas, sebab ada presentation, Alhamdullilah, selesai tugas aku walaupun gagap sikit tadi. Lepas presentatation, aku terus gi klinik, doc bagi aku cuti 3 hari, so kalau sambung sabtu ahad, maka aku dapat cuti seminggu. Happy ke tak, aku berbelah bagi, coz 1st aku tak suka miss lecture, 2nd aku bosan dok umah sorang-sorang, 3rd sebab aku rasa letih semacam, tak larat nak buat keja apa, or gi main futsal. Aku happy sebab aku leh lepak-lepak kat umah sambul tengok TV, main internet, main games dan bla bla bla.But hopefully, aku kan cepat sembuh, coz kalau aku asyik miss lecture, susah aku nak catch up balik, dengan assignment lagi nanti, presentation dan macam-macam lagi. Banyak perkara yang bermain di fikiranku sekarang, cuma aku tak tau camne nak terjemahkan kat korang.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home