Wednesday, January 5, 2011

This Saturday

sabtu ni ada football game, yang telah lama ku tunggu-tunggu, akhirnya sudah sampai waktu. baru jek dapat sms dari organizer ajak join petang sabtu ni pukul 5, bertempat di padang stadium mini shah alam. terus je aku reply ON dan send ke nombor yang tertera. even aku still injured, dan masih pergi rehab untuk pulihkan kecederaan ini, tapi aku tak mungkin melepaskan peluang keemasan ini, sabtu ini, kalau tak ada aral, aku pasti berada di sana, turun padang, bermain walaupun tak tau berapa lama boleh bertahan, perform atau tak, semuanya belakang kira. aku cuma nak menikmati perasaan itu lagi setelah lebih tiga bulan hanya menjadi spectator, aku tak rela. mintak sangat tak de aral, cuaca baik, member datang ramai-ramai sebab maybe ni game terakhir aku, cuma diorang je yang tak tau. aku menunggu sabtu ini dengan penuh nafsu...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home