Tuesday, March 31, 2009

A story to tell

Kali ni aku nak ceritakan serba sedikit pasal love life aku. Well, sebelum ni aku dah banyak kali jugak bercinta, but somehow everything when wrong. Sama ada sebab aku, sebab diorang dan sebab-sebab lain. Kalau nak dikira dari zaman tadika, rasa-rasanya dalam 12-13 girls yang aku dah jatuh cinta. Tapi kalau ditolak sebab zaman kecik, tak paham maksud sebenar couple, aku rasa dalam 5 orang je la. Nak dijadikan cerita, aku cerita kat korang. Ramai orang yang tak kenal aku, cakap aku ni sombong, tapi kalau diorang dah kenal aku, mesti diorang tarik balik, wa gerenti sama lu. Kawan-kawan aku cakap, masa aku skola dan sekarang jugak, aku ni playboy. Aku tak tau la dari mana sudut pandangan diorang sampai kata aku camtu. But dari sudut pandangan aku, diorang cakap camtu, mungkin sebab layanan aku kat girls, even friends yang baru kenal seminit but macam dah kenal lama, dan ada jugak yang nampak or ingat aku dah fall in love kat diorang or certain girls. To be honest, aku penah fall in love at the very first sight, so aku tak nafikan, ada di antara girls tu yang aku sayang, more than just a friend. But nak cakap aku playboy, aku tak penah lagi couple dengan 2 or lebih girls pada waktu yang sama, tapi kalau skandal, aku rasa memang wujud. Tapi apa sebenarnya maksud playboy? Setahu aku, playboy ni jenis yang ada spare tyre or pasang ramai girlfriend, so adakah aku tergolong dalam golongan itu?Leh korang tolong jawabkan untuk aku?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home