Friday, April 17, 2009

Pantun suka-suki

assalamualaikum, pembuka bicara,
bila dah buka puasa, lega rasanya,
mai sini semua, mai baca,
dah baca, komenla ya

muka bujur, rambut ikal,
misai nipis,mata coklat,
hobi aku main futsal,
watch out,aku nak rembat!

ke sungai memancing ikan,
dapat banyak pulak tu,
aku tau la aku ni tampan,
aku saja je buat tak tahu.

pergi chow kit, mencari pondan,
pondan dicari, untuk dilanggan,
wei,apa dah tak ada lagi ke perempuan,
yang boleh dijadikan teman?

bercinta aku, untuk dicinta,
bukan sekadar saja-saja,
bila dah jumpa,sungguh bahagia,
bila berpisah,tak sudah merana.

aku sedang ingin bercinta,
masih mencari yang dinanti,
bila aku dah jumpa,
aku kunci dia dalam hati.

hitam putih warna ku suka,
milo dan neslo penghilang dahaga,
yang terasa jangan terluka,
aku sengaja suka-suka.

banyak berfikir,pening kepala,
hati tetap belum terubat,
sampai disini saja la ya,
tamat.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home