Saturday, April 11, 2009

2 minggu

2 minggu paling panjang pernah aku rasa, semuanya gara-gara sakit mata. Tapi sekarang mata aku dah hampir sembuh, so minggu depan, insyaAllah aku akan kembali ke kelas mentelaah pelajaran yang jauh ditinggalkan. Kebanyakan hari dalam masa 2 minggu ni,aku cuma dok di rumah, tak berani nak keluar coz mata kabur tak nampak jalan. Rabu lepas ni pun, aku pergi klinik kejap, cuci mata. Punya la sakit, tak dapat aku gambarkan. 2 kali aku buat treatment, sakitnya tuhan saja yang tahu. Setiap kali lepas treatment, aku perlukan masa lebih kurang 20min untuk buka mata, dapat tengok dengan keadaan yang ok untuk bawak moto. Masa aku menulis ni pun mata aku kabur lagi, tapi sebab da lama aku tak update blog, kosong je rasanya input kat sini, so aku paksakan diri jugak. Hopefully aku akan sembuh before kelas start balik minggu depan. Member-member yang ajak aku main futsal pun terpaksa aku tolak, sebab tak sembuh lagi, so aku amat merindui aksi di gelanggang futsal, aku rindu, aku perlu.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home