Tuesday, June 23, 2009

Malam hujung minggu

Jumaat, 19 Jun 2009 - First final exam paper english, alhamdulillah dapat buat dengan jayanya. lepas exam ada meeting nak anjurkan futsal competition. aku diberi tugas teknikal, buat schedule etc. 20 teams semuanya, tapi sebab budak-budak course aku nak main jugak, so hanya 19 teams yang register awal je la yang dapat main nanti. fast forward sampai tengahari, lunch, solat jumaat terus balik umah. melepak-lepak jap tengok tv, tiba-tiba telefon berdering. akak aku call, cakap parents aku nak datang tido sini dengan anak-anak sedara aku 3 orang. kul 5 petang akak aku call lagi, suh teman dia gi Hilton kat KL sentral. masa dalam keta aku tido coz ngantuk. sampai sana, gi beli kek untuk sambut birthday mak aku. kat dalam tu, 99% foreigner tak temasuk staff la kan. ada sorang mamat ni, besa nak mampos, mampos pun tak besa cam dia. da beli kek, balik umah, tanak nasi, aku gi mandi. lepas maghrib abah aku call, da sampai. 3o minit pastu lak, abang aku sampai, so umah jadi meriah + sempit.sebelum abang aku sampai, aku basuh baju dalam mesin, so lepas abang aku sampai, aku sidai baju sementara dorang dinner. kalau nak tunggu sorang makhluk tuhan yang dok sini nak tolong, jangan harap la. da siap sidai, aku pun dinner, aku habiskan semua lauk, yang tinggal cebis-cebis je. tapi tak pe asal aku kenyang. anak-anak sedara aku semua tido kat depan, dengan aku dan abang aku.zzzzz

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home