Wednesday, June 24, 2009

Rabu, 24 Jun 2009

ari ni tak de kelas, aku malas nak kuar beli lunch, so as usual masak berger special. pagi semalam aku tido lepas subuh, bangun kul 2 petang tadi. bangun-bangun je terus gi dapur siapkan barang-barang nak masak dan buat air neslo. da siap buat neslo, aku masukkan dalam peti sejuk, bagi sejuk. sambil aku masak berger, aku bakar roti dan gi gosok gigi dan basuh muka jap. 30 minit pastu, semua da tersedia untuk aku bedal. tapi kali ni, aku nak tunjuk gambar pe aku makan tadi, so tak de la korang semua bosan asyik membaca je kat blog aku nih.






gile kan aku ni, makan sekali 3 set sekaligus. bese aku masak 2 keping daging dan satu keping ayam. tapi yang special cuma 2 set je la, tu sebab termasuk telo sekali. so bagi sesapa yang nak tau, terliur pasal post aku yang dulu, ni aku bagi tau lebih kat korang dan bagi air liur korang menjejes, hehehe. aku tulis post ni lepas aku dinner, so nak citer gak pasal lauk dinner aku. biasanya tugas aku kat umah ni setiap hari ialah tanak nasi, akak aku pulak masak lauk. tadi dia masak sotong masak pedas dengan sayur salad + tomato + timun (sori la tak amik gambar). penuh perut aku,huhuhu. besok plan nak gi ampang main futsal, tapi entah la, have to wait until tomorrow. ~chiao~


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home