BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, June 4, 2016

Saat tiba



saat tiba... blogger terasa nak menulis bab ni sebab hari rabu baru ni, blogger telah menyaksikan satu kemalangan maut. kemalangan yang berlaku antara sebuah motosikal dengan sebuah kereta. waktu tu hujan renyai lebih kurang pukul 8.25pm ketika blogger on the way balik keja dari kajang. masa blogger lalu tempat kejadian, blogger nampak penunggang motosikal tu terbaring kat tengah jalan raya dengan topi keledar dah tercabut, muka berlumuran darah. blogger memang tak kuat semangat bila tengok benda camtu, jadi blogger pun teruskan perjalanan walaupun terbayang-bayang sampai sekarang.

esok harinya, khamis, di jalan yang sama, tapi lokasi berlainan, berlaku pulak kemalangan antara 3 atau 4 kereta(kalau tak silap kiraan blogger), tapi tiada kehilangan nyawa.

entah tak tau kenapa blogger nak share pasal benda ni, sekarang ni dah selalu jugak la terfikir-fikir...entah la blogger pun tak tau nak cakap apa.

0 comments: